środa, 25 maja 2011

Alpen garden and brook Textile Art

Jak co roku u nas w Miejskim Domu kultury w Kołobrzegu odbędzie się Przegląd Twórczości Nieprofesjonalnej. To dobra okazja zrobić coś innego niż praktyczne szaliki i torebki.
Tym razem ufilcowałam panno pod roboczym tytułem "Skalniak" rozmiar 70/110 cm
Alpen garden and brook Textile Art 





Foto bliżej mozna zobaczyć tu http://www.flickr.com/photos/galafilc
Wszystkie kamienia i inne detale są trójwymiarowe - wystają za obraz .
Obraz zrobiony w większości na mokro przy wspomaganiu igły.

9 komentarzy:

  1. Coś pięknego, zamurowało mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Klękajcie narody jestem pod wrażeniem coś niesamowitego. Jak długo będzie można oglądać w Kołobrzegu te prace, będę w okolicach od 15 czerwca więc z przyjemnością obejrzę wystawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje !
    Wystawa będzie od 4 czerwca miesiąc w ratuszu, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Whow, beautiful landscape! Proficiat!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowita,wiecej mi nie przechodzi przez gardło,pozdrawiam i zapraszam do mnie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Super na pewno przyjadę zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje za komenty )))
    Wystawa bedzie od 9 do 19 czerwca, zapraszam! W ratuszu w Kołobrzegu

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny trójwymiarowy obraz.Kamienie roślinki jak żywe.Bardzo mi szkoda ,że nie obejrzę wystawy na żywo,bo od dawna podziwiam Twoje prace i jestem pod wrażeniem talentu,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.