piątek, 22 lipca 2011

Nuno felted scarves

Za oknem pada, wiatr, słońca nie ma już wprawie tydzień - czy to lato, czy może jesień ?
Ale i tak już połowa kalendarzowego lata przeminęła - szkoda (((( Tak długo na niego się czeka a ono smyg ......
I u mnie w pracowni częściej pojawiają sie kolory - żółci, jesienne zielegi - przygaszone, pomarańcze, a zamiast kwiatów - liście i ulubiony kwiat wczesnej jesieni słonecznik.

Nuno Felted scarf long Sunflowers


 Nuno Felted scarf long Green leaves Autumn


 Nuno Felted scarf shibori Yellow Savanna


 

2 komentarze:

  1. Myślałam ze drugi podoba mi się bardzo, dopóki nie zobaczyłam trzeciego:) teraz mam problem, bo nie mogę się zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeci prześliczny! Tylko na myślenie o jesieni się nie zgadzam! Jeszcze sie latem nie nacieszyłam, bo ciągle pada :(.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.