piątek, 25 maja 2012

Nuno felted Nets

Tym razem będzie tylko jedna rybka i sieci. kilka dni temu dostałam kilka bawełnianych i wiskoznych szalików ze wzorem jak by kratki. I z tych kratek wyszli takie oto siatki.
Pierwszym powstał szal siatka , podobał mi się
Nuno felted scarf net - Green
200cm/45 cm

To zrobiłam jeszcze kamizelkę też siateczkową. Myślę że będzie pasowała i do letnich lnianych spodni i do sukienek lub spódniczek. Kamizelka ma dwie strony, można ja nosić na obydwie. Rozmiarowo można ja określić na 40-44.
Nuno felted vest  net- Beige 

 No i rybka - kolejny złoty karaś 
Felted purse - red fish 



5 komentarzy:

  1. Uwielbiam twoje rybki! Coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta pierwsza zielonkawa przypomina mi porty helskie. Super wyczucie tak materii jak jak i natury.
    Twoje rybki uwielbiam są niepowtarzalne. Dobrze gdybyś opatentowała model, bo mnie korci, aby podchwycić pomysł.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na rybki to Natura już ma swój patent, tyle ich jest w przyrodzie ze mam nadzieje że wszyscy możemy robić coś niepowtarzalnego. Dziękuję za komenty ))

      Usuń
  3. Bardzo śliczny ten zielony szal w krateczkę, rybki są coraz piękniejsze :)) Ale i tak najbardziej podoba mi się Nemo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki!
    Powstaje czerwona wersja Nemo ))

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.