niedziela, 3 kwietnia 2016

Felted socks

Filcowe skarpety ! To jest właśnie TO co mi było potrzeba .
Znosiłam swoje filcowe kapcie i już chciałam robić nowe , jak zobaczyłam wykrój na filcowe skarpety . Od razu musiałam spróbować . Skarpety można ubrać w jakie-kolwiek kapcie , więc nie potrzebują podeszwy, w nich można spać. Ich można nosić do kozaków, i innych butów . Więc do roboty :)
Pierwsze skarpety( Felted socks )
Noszę ich do kapci, i są bardo wygodne , ciepłe , byli prane - nic im sie nie stało
To ufilcowałam jeszcze jedne -do spania :) niech nóżkom  będzie cieplutko
I jeszcze jedne eksperymentalne z grubej wełny bergszaf , z której zwykle robię kapcie i torebki - wyszło ciekawie . Skarpety wyszli sztywniejsze, może podszyję do nich podeszwę. Wagowo tak samo jak poprzednie


3 komentarze:

  1. Świetne skarpety. Z tych szarych będą cieplutkie paputki :) Ja filcowałam skarpetki zimą i jestem z nich bardzo, bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez jestem zadowolona ze swoich - noszę rude . Może do szarych jednak przyszyje podeszwę. Wełna jest inna, a waga taka sama :). Szare jeszcze z efektem masażu :)

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.