niedziela, 25 listopada 2012

Felted tunik and Course Диана Нагорная

10 listopada ja i Jola byliśmy na kursie filcowania sukienki Diany Nagornej
Oto nowa kolekcja Diany 


Jola TU bardzo ładnie wszystko opisała.  Teraz głowa pełna nowych pomysłów, tylko jak to wszystko zdążyć zrobić . Ale najpierw trzeba odrobić zadanie domowe - powtórzyć ważne momenty z kursu. Ufilcowałam tunikę w swoim rozmiarze. Kolor dopasowywałam do przepięknego zestawu biżuterii z naturalnych kamieni od  Irina Beautyland
I oto co mi wyszło. Tunika ufilcowana z wełny merino szarego koloru i  turkusowej wiskozy, przy szyi i na rękawach zakończenia shibori. Rozmiar 44-46. Tunika jest wygodna i przyjemna w noszeniu.
Felted tunic 






6 komentarzy:

  1. Już widziałam na FB. Super wyszła, lekcja odrobiona na 5+ :)).

    OdpowiedzUsuń
  2. What an incredible fashion show! Thanks so much for sharing!!
    (I was intrigued to see the teeny-tiny waistlines of the models...especially the one in the long red dress!)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ah, piękna, j jaka ciekawa forma! Ozdoba sama w sobie, ale jak dodasz jeszcze tę biżuterię, to już efekt zatrzyma dech w piersiach an dłuższą chwilę :) Zastanawiam sie czy takie tuniki sie nie "kudłacą", nie "kulkują"? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze ufilcowana rzecz ma powierzchnie gładką, jednolitą. Przy noszeniu mogą tworzyć się kulki ale nie mechacić się - to jest wełna ! Ich trzeba zgolić

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.